Elvis & Wilma

Idag har vi köpt katt! :) Eller köpt och köpt, dom fick 1 krona per katt, eftersom man inte ska ge bort djur. Vi åkte ut till mamma & Emmas arbetskompis som hade två kattungar, 12 veckor gamla. Jag, Lucas, Johan, Emma och Sara åkte dit tillsammans. Tanken va att jag och Johan skulle ta hem en utav kattungarna, men det slutade med att även Emma och Sara tog med en.

Nu är båda två hemma hos oss, så ska Emma och Sara hämta sin katt imorn efter jobb/skola. Katterna har gått runt och kollat i lägenheten, hittat kattlådan och matskålen. Sen har jag & Johan haft varsin katt i knät en stund nu på kvällen. Nu ligger dom tillsammans under soffan.



Våran katt Elvis



Sara & Emmas katt Wilma

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Så fina/söta! Nu fick jag reda på vad dom heter:)Vem var det som bestämde namnen??

Wilma är ett jätte fint namn tycker jag=)



Super söta <3



Malin Lindgren

2009-10-23 @ 00:21:40
Postat av: Marina

Fyy va underbart söta!!! JAG VILL OCKSÅ HA ^^

2009-10-25 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback