Uppdatering

Nu har jag tid att skriva lite igen :) Det har vart trist väder dom senaste dagarna så vi har mest vart inne och busat jag och Lucas. Men i torsdags eftermiddag så gick vi ner till stan med Sara för hon skulle på sjukgymnastik med sin fot igen. Efter det gick vi hem och jag lagade mat som vi åt sen när Johan kom från jobbet. Sen kom mamma och hämtade Sara.



Imorse låg jag & Lucas och sjöng och myste en stund i sängen innan vi gick upp. Jag åt frukost och Lucas lekte i sin lära-gå-stol, när Lucas somnade så såg jag ett avstnitt av Ghost whisperer. Efter det så duschade vi, precis när vi kommit ut ur duschen så ringer mamma. Hon frågade om vi kunde ta bussen till norgårdenskolan tillsammans med Sara, hon skulle ta svininfluensavaccinet. Så jag gjorde mig iordning och bäddade ner Lucas i vagnen och gick ner till stan och mötte Sara. Åkte till skolan, väntade på att Sara skulle få sprutan och åkte till stan igen. Gick från stan hem till mamma och åt lite.






"Stör inte, jag läser!"


Sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback