uppdatering från helgen

Har inte skrivit något på några dagar nu. Så jag tänkte uppdatera lite från helgen nu medans Lucas sover.

I fredags kväll lagade Johan kyckling och pommes som vi åt till den nya wallander :) Sen såg vi på cirkus möller och åt lite godis. Efter det så bestämde sig Johan för att åka till Ed, han skulle åkt på lördag morgon egentligen men då hade han fått åka 06.00. Så då åkte jag och Lucas bort till mamma och Emma, såg på tv och sen sov jag & Lucas i Fridas säng (Frida va hos pappa).



På lördagen så sov Lucas ända till halv 8 utan att vakna en enda gång under natten, skönt! Men sen ville han istället inte somna om efter att han hade ätit som han brukar göra, men det gjorde inget för jag var inte speciellt trött då heller. Så vi låg och myste och pratade en stund innan mamma/mormor kom in. Så åt vi frukost och gjorde oss iordning, gick sedan bort till Ulrika för mamma och Emma skulle klippa sig och efter det åkte vi upp till östrabo och hälsade på Frida och hennes klass på öppet hus. Var där och kollade en stund innan vi åkte tillbaka till Ulrika, kvart över 1 skulle jag klippa mig så mamma och Emma tog med Lucas i vagnen och gick en sväng på stan.
När jag hade klippt mig så åkte vi hem till mamma & Emma och fikade. Lucas fick två presenter eftersom han blev 4 månader den 19. På kvällen kom Johan dit, han hade vart i Ed och jagat men dom hade inte fått nåt tyvärr.







Lucas med sina presenter :)



Han fick även 3 olika matburkar, smakade på blåbär på kvällen :)




Ganska gott faktiskt :)


"Jag kan själv"


Kladdigt blir det



Mys hos Emma :)


Myskatter

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad sött med blåbärsätandet :)

2009-11-24 @ 18:45:10
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback