Snabb uppdatering

Igår åkte vi till stan för att kolla om ringarna hade kommit, men det hade dom inte.. :( Så vi åkte hem till mamma och Emma för att hämta en tablett som Elvis skulle äta, men istället så bestämde vi att vi skulle stanna där under kvällen och äta tacos. Så jag och Lucas stannade hos mamma medans Johan, Emma och Sara åkte till affären för att handla lite godis, Johan köpte lösgodis för 100 kr... Och sen åkte dom upp till våran lägenhet för att hämta Elvis och lite andra saker.

Så på kvällen så sprang Elvis och Wilma runt helt galna och kastade sig på varnadra, kul att dom kan träffas ibland och leka! Vi andra åt tacos och såg på idol och cirkus möller. Efter det åkte vi hem.


Idag ska vi till Ed och fira Johans mamma som fyllde år i måndags! :) Kommer hem senare ikvöll igen. Och imorn ska jag, Johan och Lucas till badhuset :) Efter badhuset ska vi hem till mamma och Emma för att planera lite inför italien resan som blir nästa sommar. Tror vi blir 18 stycken som ska till Italien tillsammans :)


Nu ska jag gå och göra mig iordning.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är så mysigt!

Fast ett hus vore ju det optimala men får vänta några år =)



Ja det förstår jag. Vi var på hemmakväll kl 10 i Onsdags, nördar haha. Den sista är grym, men bra!

2009-11-08 @ 06:30:29
URL: http://petterssonida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback