Onsdag

Idag har jag och Lucas vart på bvc, Lucas är nu 69 cm lång och väger 8 kg :) Han bara växer och växer ♥ Så fick jag sprutan med svininfluensavaccinet. Än så länge har jag inte kännt nåt större efter den, har vart lite tött under dagen bara. Men jag lär väl få ont i armen snart, det har typ alla som jag känner fått efter sprutan.

Ikväll ska Lucas va hemma med sin pappa medans jag sitter på handledarkurs till körkortet i 3 timmar.. Lagom kul. Ska dit med Frida som oxå ska börja med sitt körkort nu och mamma, pappa, min morbror Andreas (som båda mina kusiner har övningskört med) och farmor (som har bidragit med pengar till körkortet, Tack!). Kursen är 17.00-20.00 tror jag.



Har dessutom gjort en liten ändring på headern, tog bort en bild och la till en bild på förlovningsringarna. Ändrade även stilen på texten.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tack för idag gumman :)

fick du nån god mat sen när du kom hem ;)

2009-11-19 @ 20:27:45
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback