Måndag

Igår regnade det ute så jag hade tänkt att jag och Lucas skulle vara hemma och mysa. Men så ringde min mormor och frågade om vi skulle me henne och Sara ner på stan och äta lunch. Så istället för att krypa ner i soffan så gjorde jag mig och Lucas iordning, bäddade ner Lucas i vagnen med massa goa filtar och regnskyddsöverdrag på vagnen och tog ett paraply och gick ner till stan för att möta mormor och Sara. Vå åt lunch på köket :)

När jag ändå va nere på stan så passade jag på att köpa en farsdag present till Johan från Lucas. Även om Lucas är för liten för att välja något själv, så ska han såklart få ge något till sin pappa på farsdag ändå! :)

Sen köpte mormor med sig lite bullar och så gick vi upp till våran lägenhet och fikade lite. Jag och Johan fick lite presenter av mormor och Sara :) En elljustake i form av ett luciatåg, en liten tomte och knäckformar. 




Lucas hos moster Sara :)




Lucas tyckte om knäckformarna :)


Vid halv 5 kom Johan hem och ungefär samtidigt så kom morfar och hämtade mormor & Sara. När Lucas hade ätit lite och Johan ätit upp bullarna som blev kvar så åkte vi ut till torp. Johan köpte kalsonger och ett spel till play station för pengar som han hade fått i present av Tc. Sen handlade vi lite mat innan vi åkte hem igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback