Bowling & mat

I fredags efter att jag hade vart med Sara på hennes skolan när hon tog vaccinsprutan, så ringde mamma och frågade om jag, Lucas & Johan ville med dom och bowla och sedan ut och äta. Klart vi ville! :) Så vid 5 åkte vi till bowlinghallen där Emma hade bokat två banor i en timme.

Bana 3 - Mamma, Emma & Sara

Bana 4 - Jag, Frida & Johan

Lucas låg i vagnen och hejjade på :)


Vi spelade och hade trevlig i en timme. Jag tror att Emma vann till slut, men sen kommer jag inte ihåg hur resultatet blev. På våran bana var det väldigt jämt iaf, först ledde Frida, efter en stund så gick jag om henne men jag tror det slutade med att Johan gick om oss båda till sist.
Vid 6 åkte vi till Köket och åt god bufé. Det fanns klyftpotatis, potatisgragäng, kycklingfile och något annat kött som jag inte kommer ihåg vad det hette. Det blev en riktigt trevlig kväll! Tack mamma & Emma för att ni bjöd med oss på det :)



Sara, Johan & Frida


Lucas hejjar på  :)


Emma, Frida & mamma



Kärlek ♥



God mat & massa skratt



Lucas tyckte om mormors vattenglas :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

va cool den sista bilden va :D

2009-11-29 @ 15:34:33
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback