Mini-semester i Stockholm.

Andra dagen i stockholm, vaknade vid 8 men alla andra sov så jag låg och läste en stund. När dom andra vaknade så åt vi frukost och gjorde oss iordning. Gick sedan ner till stan och kollade i affärer, jag hittade ett par skor och två tröjor som jag tyckte om men jag köpte dom inte, tror jag ska göra de imorn :) Gick tillbaka till affären där Johan hade provat kläder dagen före, han köpte ett par jeans, ett par shorts och två tröjor, väldigt snygga kläder! Mamma, Frida och Sara köpte oxå lite olika klder under dagen.
Gick runt och kollade till 1 då gick vi och fikade lite, sen gick vi runt och kollade i ännu fler affärer. Åt mat vid halv 5 på samma ställe som vi åt igår, fanns ju väldigt mycket att välja på :)
När vi ätit tog vi tunnelbanan till cosmonova, såg på filmen "Sea monsters" i 3D.


Jag i stockholm


Stockholm


Maten


Frida & Emma utanför Cosmonova


Jag och Johan i tunnelbanan på väg tillbaka till vandrarhemmet

Nu är vi tillbaka på vandrarhemmet och har ätit lite smörgås :)
Är helt slut!! Har ont i nacken, ryggen, benen och föterna... Ska lägga mig och läsa resten av kvällen tills jag somnar.
Imorgon ska vi ut och kolla i affärer igen.

Kommentarer
Postat av: Bus

Finfina bilder :)

2009-05-30 @ 00:09:23
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback