Hemma igen

Igår kom vi hem från Stockholm, jag, Frida, Sara och Johan tog tåget från Stockholm vid 12. Mamma & Emma skulle vidare till Gävle för att gå på bröllop, Emmas kompisar skulle gifta sig. Satt baklänges hela vägen till Herrljunga där vi skulle byta tåg, jag och Johan såg på film under tågresan och Frida & Sara satt bakom och lyssnade på musik & halvsov.
När vi kom fram till Herrljunga så var det 45 minuter tills nästa tåg skulle gå så vi köpte varsin glass. Kom fram till Uddevalla vid halv 5, satt i solen och väntade på att morfar skulle komma och hämta oss. Men eftersom han jobbade så vick vi vänta drygt en halvtimme. Åkte hem till mormor & morfar och åt mat :) Mormor hade passat Max medans vi var i Stockholm och han blev glad när vi kom dit.
När vi hade ätit mat bestående av kött, potatis och sås och kräm till efterrrätt så körde morfar hem mig och Johan. Sara och Frida skulle sova hos mormor och morfar.

På kvällen såg vi Robinson finalen, efter det gick vi ner och handlade lite så att vi skulle ha frukost när vi vaknade. Innan vi gick och la oss såg vi en film, som jag inte kommer ihåg vad den hette.

Idag är det söndag, vaknade vid 9 och gick upp & åt frukost och gjorde oss iordning. Tog bussen ut till torp, Johan köpte nåt han skulle ha till bilen och jag köpte blommor som mamma ska få sen eftersom det är morsdag :)

Tog bussen tillbaka till stan vid 12 och Johan åkte vidare till Ed för att fixa med bilen och så jobbar han ju imorn. Jag gick upp till lägenheten och har nu städat hela lägenheten och läst ut min bok, "14 år till salu"   Väldigt bra bok!!!!
Nu ska jag äta lite mat och se på film.

Kommentarer
Postat av: Bus

Åh, trevligt!

den verkar rikigt bra , vill också läsa den ! alla säger att den e rikigt bra:)

Ses någon da, har ju fortfarande dina presenter !

puss

2009-05-31 @ 22:51:39
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback