Helgen

Gick upp tiiidigt på fredagen, hade ställt klockan på 6 och gick upp samtidigt som Johan. Åt lite hallonkräm till frukost och packade ihop lite saker, åkte mot Ed vid halv 7. När vi kom fram släpte Johan av mig hemma hos hans föräldrar, så åkte han och Carina iväg till jobbet och Roland åkte iväg en stund senare. Både Carina, Roland och Emil va väldigt förklda så Emil låg uppe och sov.
Såg lite på tv medans jag väntade på att det skulle bli varmvatten efter att Roland hade tänt i pannan. Tog en dusch, drog på mig mjukisbrallor och ett linne, gjorde några smörgåsar och satte mig framför tv.n. Såg på Arn som visades på tv4 film.
När den va slut så somnade jag och vaknade inte förren någon timme senare.
Emil kom ner samtidigt som jag fixade iordning lite lunch till mig, så satt vi och såg på tv en stund. Johan kom vid halv 6, så gick vi in och la oss på madrasserna som vi sover på där och pratade en stund :)
Åkte iväg och handlade lite senare, köpte flintastek, potatissallad och godis. Så på kvällen blev det grillat till kvällsmat, Jättegott!!


Casper :)


Jag och Johan kastade lite boll medans köttet låg på grillen


MUMS!!

Efter maten såg jag, Johan & Emil på The mist innan vi gick och la oss.

Idag vaknade vi vid 9, eller jag vaknade först vid 7 men lyckades somna om igen, sen vaknade jag vid 8. "Råkade" väcka Johan strax före 9 ^^ Åt frukost och sen tog jag bissen till Uddevalla 10.40. Johan skulle iväg och träffa några gamla kompisar vid 2.
Mamma hämtade mig på kampenhof och så åkte vi hem till dom. Åt lunch där tillsammans med mamma, Emma, Frida och morfar. Kycklingsallad :)
Senare åkte morfar hem och vi andra åkte upp till mig, mamma och jag plockade upp ur lådor och ställde i hyllorna. Packade även upp alla kläder, handdukar och lakan och la in dom i skåpen. Emma och Frida spelade spel och hjälpte till lite då och då :) Jag blev rätt trött och fick ont i ryggen, men nu är det skönt att lite fler lådor och påsar är borta!!

Mamma och dom åkte ut till mormor & morfar och jag satte mig framför tv.n en stund. Johan kom vid 8 och så åkte vi och köpte hamburgare som vi åt framför melodifestivalen.
Har inte sett något program tidigare av melodifestivalen i år, men nu får man väl se sista. Men jag mpste säga att det är väldigt tråkiga låtar..


Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Bus

åh gott de såg ut med grillen :)

nej ja har oxå missat allt innom melodifestivalen.. såg bara svenska finalen.. ^^

skönt att bli av med lite påsar kan ja tänka mig,, :)

skall hjälpa dig någen da :) med din design, puss

2009-05-20 @ 19:37:26
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback