19 år

Torsdagen den 30 april fyllde jag 19 år :) Fick pengar av Johan, en bok av Sara, solglasögonfodral av Frida, pengar och kläder av mamma & Emma :)
Samma dag tog mina gamla klasskompisar ute på Dingle naturbruksgymnasium studenten! Grattis till dom!

Fredagen den 1 maj hade jag kalas hos mamma :)
Dom som kom dit var mormor, morfar, Andreas, Pappa, Lisa, Martin, Elin, Peter, Agneta, Carro, Emil, Roland & Carina :)
Så + mig, Johan, mamma, Emma, Frida och Sara som redan va där så blev vi 19 stycken.

Presenter jag fick:
Elin, Agneta och peter - en parfym.
Lisa & Martin - schampo & balsam och två små formar.
Mormor & morfar - pengar.
Andreas - pengar
Johans familj - pengar
Pappa - presentkort på hela torp

Tack så mycket! :) Det som jag hade skrivit på min önskelista var parfym och pengar så jag fick ju det jag önskade mig + andra fina saker :)


Mormor, jag & Johan hade gjort 4 smörgåstårtor dagen innan kalaset :)
2 med tonfisk, ägg & räkor.


och 2 med köttbullar, skinka & rödbetssallad :)


På morgonen innan kalaset började så bakade jag & Johan muffins :)


Kommentarer
Postat av: Bus

Åh, skojj fiian! Ser riktigt smaskigt ut!

2009-05-10 @ 20:50:03
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback