Tisdag

Nu har jag och Johan precis kommit hem från badhuset. Cyklade ner dit och simmade :) Båda simmade 40 längder, alltså 1000 meter! Det va väldigt skönt att röra lite på sig. Vi har sagt att vi ska försöka simma minst en gång i veckan nu, får se om vi håller det ^^ Men nu har vi köpt ett 10-kort iaf så då slipper man iaf tänka på pengar när man ska simma.



Cyklade förbi mamma & Emma på vägen hem, hade lånat lås till skåpen av dom.
Mamma berättade att dom planerar en resa till Italien våren 2010, inget bestämt helt klart än men förhoppningsvis blir det så! Isf ska vi jag, Johan och våran bäbis åka med min familj, Emmas föräldrar och syskon med familjer. Så vi blir 18 personer tror jag, dom håller på att kolla upp något hus som vi ska hyra en vecka.
Hoppas det blir av!


Nu har Johan lagat spagetti och köttfärssås så nu ska jag gå och äta :)

Kommentarer
Postat av: Bus

åh, vad skojjs att simma! kul om de blir italien! :) jag åt också köttfärssås & Spagetti :)

2009-03-17 @ 20:13:50
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback