Onsdag

Dagen började med film och frukost, såg "Capricciosa" men det har blivit nåt fel på våran dvd, så efter typ halva filmen så funkade det inte så bra längre så då orkade ja inte mer. Stängde av filmen och tänkte börja städa lägenheten istället, började med toan och handfatet. När jag va klar med det så ringde mamma, hon och Sara hade kommit hem nyss, Sara hade tagit bort gipset från benet. Så gick jag ner till dom, hade med mig svenskauppgiften. Satt där och pluggade en stund, sen åt vi lunch och sen gjorde jag klart svenskan.
Lekte lite med Max och sen bestämde vi att vi skulle ner till stan och kolla lite, så jag gick upp till mig för att byta mjukisbyxorna till jeans och sen åkte vi ner till stan. Började med en fika på Cactus :) sen gick vi vidare och kollade på skor till Sara och sen gick vi till lindex och kollade lite. Mamma hittade två tröjor som hon provade, sen hittade hon massa söta bäbiskläder som hon inte kunde låta bli att köpa ^^ Så hon köpte en av tröjorna som hon provade, ett linne och lite bäbiskläder.

Sen åkte vi upp till blomsterlandet, mötte Johan som hade slutat praktiken och så köpte mamma lite blommor. Jag och Johan fick tre blommor och lite tulpaner till lägenheten :) Åkte hem till mamma sen igen, Emma och Frida hade kommit hem, åt lite smörgås innan jag & Johan gick upp till oss.
På kvällen åt vi soppa och såg på one tree hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback