Fredagen den 13

Idag är det fredagen den 13, vilket betyder att jag & Johan har vart tillsammans i 1 år och 11 månader! <3

Hade en svenska lektion på morgonen som gick hyfsat fort, fick ett häfte att läsa i inför nationella svenska B. Handlade lite grönsaker på vägen hem och så gjorde vi pasta & räksallad som vi åt till one tree hill. Mamma hade lämnat upp Max till Johan när jag va i skolan så han va hos oss när jag kom.
Gick ut en sväng med honom efter maten och sen började vi städa, så nu är hela lägenheten ren :)
Såg lite mer på one tree hill innan vi gick ner till affären, Johan skulle köpa lite salta pinnar & chips till kvällen.

Tog en dusch och brände ut två filmer som jag skulle ha med ner till mamma, så kom Tc och hämtade Johan och jag gick ner till mamma & Emma.
Johan skulle ha förfest här med Alfred, Tc & Daniel, så dom skulle åka och hämta Alfred och åka och köpa öl. Nu är dom nere på GG, hoppas dom har skoj!
Jag åt tacos framför Let's dance med mamma, Emma & Sara och sen såg vi på "Patrik 1,5" & "Rallybrudar".
Kom hem vid 1 typ, men jag är inte jättetrött så jag tyckte inte att det va någon ide att lägga sig än. Johan kommer väl vid 2 halv 3 eftersom GG stänger 2 och jag vaknar ändå när han kommer så då kan jag lika gärna vi uppe den timmen och vänta på honom.
Passade på att plocka undan ölflaskor och glas så slipper vi ha kvar det imorn.

Och Becka vi får ha våran filmkväll en annan dag! <3

Nu ska jag sätta mig framför tv.n.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Bus

de får vi klart ha!

men jag träffad fakiskt johan på cheers inte på GG

2009-03-14 @ 15:00:31
URL: http://beckanbus.blogg.se/
Postat av: TiGr

haha jag hade filmkväll med bus ist

2009-03-15 @ 13:52:45
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback