Dålig uppdatering

Jag har inte skrivit så mycket på några dagar. Har mest vart lungt hela veckan, har pluggat historia, sett på film och lagat mat typ.

Men i måndags eftermiddag messade Becka och frågade om ja ville fika med henne på stan, så jag sminkade mig och bytte kläder på några få menuter för att hinna med bussen ner till stan. När jag kom ner till stan så bestämde vi att vi skulle köpa nåt på willys istället och gå hem till mig och fika eftersom hon inte hade sett våran nya lägenhet.
Köpte med oss lite kakor och dricka och tog bussen tillbaka till mig.

Min Bus <3
Första dagen jag träffar henne på 5 veckor..
Först åkte hon till Turkiet i 4 veckor och när hon kom tillbaka så åkte
vi till sälen.

Vi hade en mysig eftermiddag iaf med fika, massa prat och film <3. Såg en väldigt konstig film, "My boss'$ daughter". Sen kom Johan hem från praktiken och Beckas pappa hämtade henne, så då åkte jag och Johan och handlade mat.

Igår, tisdag så pluggade jag, och sen gick jag och hämtade Max hos mamma, dom håller på att träna honom på att vara ensam igen efter olyckan. Så han skulle vara ensam en stund på förmiddagen så skulle jag hämta honom vid 12. Det verkade ha gått bra när han va ensam, så gick vi ut en liten kort sväng och sen upp till min lägenhet.
Hade med mig hans filt och så hade jag kvar Majas vattenskål och leksak sen jag passade henne som jag ställde fram till Max.

Max <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback