Helgen

I fredag åkte johan till jobbet på morgonen som vanligt, jag gick upp vid halv 10. Åt frukost och gjorde mig iordning, sen kom Sara upp till mig efter att hon slutat skolan. Såg på tv en liten stund innan mamma kom och hämtade oss. Hon hade vart och hämtat Frida som gick ur 9.an, Grattis!!


Grattis Frida :)

Åkte hem till mamma och åt lunch, Frida fick ett halsband av mig & Johan :) Vid 3 halv 4 kom Agneta, Elin, Pappa, mormor & morfar och åt tårta. Lite senare åkte Frida med pappa för att fixa inför festen som hon skulle ha hos honom. Dom andra gästerna åkte hem efter en stund oxå, oxh senare på kvällen beställde vi pizza. Så jag, mamma, Emma & Sara såg på talang och åt pizza :)
Johan va kvar i ed efter jobbet, Emil gick ju oxå ur 9,an, Grattis :) Och Roland fyllde år, Grattis :) Så Johan va på kalaset i ed. Sen skulle han ut och tälta med några kompisar.

På lördagen kom Johan vid 12, så åkte jag, Johan, mamma, Emma & Frida till ikea. Handlade lite småsaker, galgar, papperskorg, kryddhylla, blommor mm..
Åkte till mamma och hämtade våran bil och åkte hem till oss, jag & Johan lagade lax, potatis och romsås som vi åt framför tv.n på kvällen :)

På söndagen va vi bjudna på kalas till min kusin Malin som fyller 19 :) Så vid 1 åkte jag & Johan och hämtade Frida och Sara hos mamma innan vi åkte till Trollhättan.


Grattis :)

Åt god mat, pratade och lekte lite med Maja :)


Jag på väg till kalaset


Maja


Sara leker med Maja. Ser ut som om Maja sparkar Sara i magen när hon
hoppar mot bollen ^^


Gonzi

På kvällen när vi lämnat Sara hos mamma så åkte jag & Johan till Ed.


Casper uppe i trädet

Kommentarer
Postat av: TiGr

åh casper i trädet!! <33



magen är enorm fia !! :P coolt!

2009-06-15 @ 16:55:34
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och bebis i magen.

Va fin du är, med "lilla" magen :) <3

2012-01-14 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback