Rörigt schema

Nu har jag kommit hem från skolan, börjar bli rätt trött på lärare och schemabyten nu. Fick nyss ett nytt schema, nu ska vara på praktiken måndag-onsdag och i skolan torsag-fredag. Idag skulle jag ha svenska B 10.00-11.00 sedan lunch och sen skulle engelskan börja 12.00. Så jag va på skolan strax före 10, fixade ledighetsansökan (till skidresan v.9) Sen satte jag mig i soffan utanför klassrummet vi skulle vara i och väntade. Klockan 10.30 kom läraren ut från lärarrummet och sa att vi skulle va i ett annat klassrum, gick dit och jag va enda eleven där. Eric gick för att fixa en uppgift till mig att arbeta med, kom tillbaka efter en kvart och då skulle ja sluta en kvart senare enligt mitt schema. Under tiden Eric va borta kom de två elever till och Eric sa att enligt hans schema slutade vi 11.45 vilket betydde att ja hade en kvart på mig att gå till agneberg och äta och sen tillbaka innan engelskan.

Nu tänkte jag plocka undan lite och börja packa  inför flytten. Ska få undan en del saker som ligger på golvet eftersom vi ska passa Nea & Martins (grannen) hundar imorn kväll. Sen ska jag sätta på en film och äta chokladbollen som jag köpte på vägen hem :)

Tänkte lägga in en bild från ultraljudet lite senare oxå :)

Kommentarer
Postat av: TiGr

Mmmm chokladboll! :D Jävla lärare! Du får skälla på dem!

2009-01-30 @ 17:06:15
Postat av: Carro

Störande med alla scheman..blä. Skräll att inget fungerar. Jag läste om ert ultraljudsbesök, så mysigt! Så glad för er skull:) Härligt för er att flytta nu också:) Krams

2009-01-31 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback