Ny start för bloggen!

Ett bra sätt att börja är kanske att berätta lite om mig själv, om det är någon som läser bloggen och inte känner mig.

Är 18 år och bär namnet sofia.
Bor tillsammans med min pojkvän Johan i en etta, centralt i Uddevalla.
Pluggar 2 dagar i veckan och har praktik på en förskola 3 dagar i veckan.
Umgås gärna med vänner, går en promenad eller ser en film.
Har i stort sett alltid med kameran och mitt största intresse är att vara i stallet med hästar, (har dock inte haft möjlighet att vara i stallet på väldigt, väldigt länge tyvärr).

Det va lite om mig, tänkte gå ner till mamma och kolla om hon är hemma nu. Så det får bli ett längre inlägg senare :)

Ha det bra så länge!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback