Lördag förmiddag

Nu fastnade jag framför datorn igen, gick upp vid 9 imorse efter att ha vaknat en gång i timmen hela natten. Passade på att städa hela lägenheten tillsammans med Johan. Skönt när det är klart!
Johan åkte till Ed för en liten stund sen, antar att han kommer vara i garaget hela dagen och greja med bilen. Själv ska jag träffa Emma :) Va en evighet sen vi hittade på något sist. Hon kommer vid 4 så då ska vi antingen ut och äta nåt eller gå ner till ica och se om vi hittar något gott att laga, sen får vi se vad vi hittar på. Måste vara hemma igen vid 6 iaf för då kommer grannens hundar ner som jag ska passa ikväll medans hon jobbar på harry's.
Sen blir det väl någon film tillsammans med Emma och vovvarna :) Sandra skulle ha kommit oxå, men hon valde att stanna hemma, Synd!! Johan kommer tillbaka vid halv 9 och Nea kommer väl hit och hämtar hundarna vid 3 på natten nån gång.

Tänkte sätta mig framför tv.n en stund innan Emma kommer :)



Sa ju att jag skulle lägga in en bild från ultraljudet oxå. Blev inte så bra kvalite när den kom in på datan men lite syns det iaf :)


Kommentarer
Postat av: Nea

Mysigt, med bebi!!!!

2009-02-01 @ 14:27:52
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: TiGr

ohh en bebis! vad söt!

2009-02-02 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback