vila efter flytten

Bestämde mig för att stanna hemma idag, har ju inte mått så bra ett tag och är ganska trött efter all städning och flytt. Så jag tyckte att jag kunde behöva en dag då jag inte hade någonting jag va tvungen att göra, bara kunna ligga i soffan och se på film.

Va nere hos mamma en sväng förut, hon mår inte heller så bra och så skulle jag kolla hur det va med Max. Han blir piggare och piggare, men så kan det komma någon dag som han är sämre på. Men idag så va han pigg, han hade dragit fram alla sina leksaker :) Sen kom han och la sig jättenära och myste, satt och kliade honom i nacken och på magen väldigt länge och han njöt som bara den. Han kan ju inte klia sig själv med bakbenen nu, så man får hjälpa honom lite ibland.
Sen skulle mamma gå ut med honom, det är ju snö ute nu och Max älskar snön så han ville springa runt och leka. Tycker så synd om honom för man ser verkligen hur gärna han vill leka och rulla sig i snön, men det får han ju inte nu, stackarn!!

Gick ner och handlade lite sen, tänkte göra potatisgratäng och lax till mig och Johan sen. Får se hur det går mer ungsformarna bara, vet inte om ja får in båda samtidigt. Men jag hoppas att det blir gott!
Nu tänkte jag göra några smörgåsar och se på någon film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback