Sälen

Nu har vi kommit fram till stugan i sälen, den är inte så stor men mysig. Åkte vid 10 imorse. Det är ett stort rum med kök, två soffor/sängar och tv. Sen är det ett rum med frys och torkskåp och ett badrum med väldigt konstig toa... Och så är det ett litet rum med två våningssängar.
Vi har bäddat och fått iordning på all packning, jag & Johan ska sova i dom två understa sängarna i våningssängarna, Emil sover i en överst och Carina och Roland sover i soff/sängarna ute i stora rummet.
Det va väldigt kallt i stugan när vi kom, så vi fick vrida upp alla element och nu sitter jag i soffan med raggsockar och en filt. Men jag är rätt frusen av mig.

Hyrde skidor på vägen till stugan men det blir ingen skidåkning idag, ikväll ska vi äta mat och se på melodifestivalen.
En meter snö här i sälen :)
Farmor hämtade ju Maja igår eftersom vi skulle till sälen och pappa ska vara i Usa 5 veckor till.
Saknar henne nu!!
Nu orkar jag inte skriva mer, Johan och Emil ser på disney på tv.n så jag får väl se på de en stund, får lägga upp bilder på stugan, snön och skidåkning imorn :)

Kommentarer
Postat av: TiGr

åh det lät mysigt :D

2009-02-21 @ 20:13:38
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback