Sjukling

Mår inte så bra idag så jag valde att stanna hemma, så orkar jag förhoppningsvis gå till skolan imorn. Har ingen ork för någonting just nu, vek ihop lite ren tvätt förut men sen la jag mig i soffan och såg på "Förortsungar".

Nu är jag i 19 veckan :) Barnet är 13-15cm långt mellan huvud och stjärt. Min mage har väl blivit lite större, men inte någon större skillnad, enligt mig. Men eftersom det är kallt ute så har man ju gärna en mysig stor tjocktröja på sig, tar jag på mig en tightare tröja så känns det ju att magen tar lite större plats.
Mamma berättade för någon dag sen att hon och Emma troligtvis ska köpa en spjälsäng till våran bäbis (inte än, men när det är dags att köpa säng). Tacktack! :D
Har även hittat ungefär den vagnen jag vill ha, kanske är lite tidigt att kolla på egentligen. Men det är så kul att kolla på så det går inte att låta bli ^^ Längtar verkligen till 6 juli då lillen är beräknad att komma!



Nu till något helt annat, har försökt fixa lite med designen på bloggen. Men jag kan inget om sånt, Tyvärr :( Så om det finns någon som är bättre än mig på sånt och dessutom kan tänka sig att visa någon annan hur man gör, så tar jag mer än gärna emot hjälp!!

Just nu ser jag på "Ellen DeGeneres show" på 5.an. Hon är rätt rolig att lyssna på faktiskt. Nyss visade hon en sak som många kanske inte sett, iaf inte jag. På plastfolie paketets kortsidor fins det små flikar som man kan trycka in, på det viset blir det mycket lättare att dra loss en bit.

Tänkte gå ner i förrådet och hämta lite flyttlådor så jag kan börja packa ner saker från bokhyllorna inför flytten till större lägenhet :) Så när Nea och Martin flyttat ut sina saker och vi fixat alla papper som ska skrivas så är det bara att bära upp våra saker med en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback