En meter snö och kassa höfter...

Idag har vart en lugn dag, alla har vart lite trötta och vi har sett mycket på tv. Nu sitter jag själv framför tv.n i stugan och ser på cityakuten, Gerd och Micke åkte hemmåt vid halv 2, Johan och Emil åkte till hundfjället vid 2 och Carina och Roland tog en tur på längdskidorna. Har så fruktansvärt ont i mina höfter så jag valde att stanna i stugan och vila idag och hoppa över skidorna. Så är det förhoppningsvis är det bättre imorn.

Har inte så mycket att skriva just nu, kanske blir en promenad om Johan orkar efter skidåkningen och mina höfter är okej.

Kommentarer
Postat av: TiGr

vila dem ist för att promenera? saknar diig <3

2009-02-24 @ 19:26:42
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Bus

vila måste du!

bra att du stannar hemma å inte överanstränger dig! när du kommer hem måste vi ses :)

2009-02-25 @ 10:16:21
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback