Trött på vinter och snö!

Nu ringde alarmet på mobilen som jag hade ställt på 09.20 igår kväll, men jag sover ganska dåligt nu så jag vaknade klockan 07.45 av mig själv och kunde inte somna om :( Börjar inte förren 10.15, ska ha svenska B, men idag är även den dagen då schemat är skit eftersom min lunch bara är en kvart. Men idag ska vi förmodligen inte ha någon engelska för läraren är sjuk, så då slipper jag stressa med maten och så kan jag gå hem tidigare vilket är väldigt skönt eftersom jag fortfarande inte mår så bra.

Ute snöar det som bara den, vill inte ha mer snö nu! Vill ha sommar och varmt nu! Visst, det är fint när det snöar och lägger sig på marken, men just nu är jag bara trött på allt som har med snö att göra. Orkar inte mer när det snöar en stund och sen är det slask. Vill kunna gå ut utan tjock jacka och vantar.

i ed
Längtar tills det ser ut såhär ute, istället för grått och trist med snö ibland.

Nu ska jag göra mig iordning och ta bussen ner till stan. *suck*
Har iaf något att se fram emot i helgen, revy i ed, ska bli jätteroligt att se!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller med dej! Jag vill ha vår nu! INte detta kalla!! Åh det ska bli så kul imorron när ni kommer och tittar:) hih!

2009-02-06 @ 13:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback