Torsdag

Idag fanns det verkligen ingen frukost hemma, vaknade vid halv 9 och gick ut med Maja. Tänkte att det iaf fanns lite nyponsoppa och smörgås att ta till frukost. Men när jag kom in såg jag att Johan hade tagit det sista brödet och gjort smörgåsar att ta med till praktiken och så hade han druckit upp nyponsoppan innan han gick. Så jag fick börja med att göra ny nyponsoppa och till det tog jag ett äpple ^^ Får se hur lång tid det tar innan jag blir hungrig igen..
Får handla nåt senare, är ju ingen ide att handla på sig massa nu, eftersom jag & Johan åker till ed imorn och på lördag morgon åker vi med hans familj till Sälen och stannar där en vecka :)

Nu ska jag hitta lite kläder att ha på mig idag, sen ska jag sätta på en tvätt så att vi får med oss kläder till sälen och sen ska jag ta bussen till mvc. Ska lyssna på bäbisens hjärta, tror jag..
Får gå förbi affären på vägen hem.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback