Namn funderingar..

Idag har tiden gått långsamt, Johan åkte vid halv 7 till praktiken så han va borta när jag gick upp vid 8. Åt en snabb frukost och gjorde mig iordning innan jag åkte till dagiset, var inte så många barn där idag så det va väldigt lugnt. Visst va det skönt att kunna sitta lugnt runt bordet med några av barnen och spela spel, men man blir lätt trött av att bara sitta.
Gick hem vid halv 3, satte på en tvätt och satte mig framför tv.n. Johan kom hem vid 5 och fixade mat, pommes och kyckling som vi åt framför one tree hill :)

När tvätten va upphängd så fastnade jag framför Familjen annorlunda på tv. Lite roligt att se hur vardagen funkar när man har 10 barn ^^
Jag och Johan har funderat lite smått på namn till barnet som ligger i min mage :) Flicknamn är mycket lättare än pojknamn! Ett flicknamn som vi båda tycker är fint är Nellie.

Nu ska jag ta en dusch innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: ina

nellie är ju ett himla gulligt namn =) va roligt med ul bild oxo =) kram

2009-02-03 @ 08:07:51
Postat av: Anonym

åh tihi!

det ar jatte jatte fınt!

saknar dıg en massa mıtt sötobarn!

halsa johan sa mycket !

2009-02-04 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback