Man blir slö av att göra ingenting...

Idag har det inte hänt nåt speciellt, vaknade vid halv 9, gick ut med Maja och åt frukost.
Sen satte jag på en Beck film, "Vita nätter" och åt lite glass. Efter det tog jag en promenad
med Maja igen, gick en bit på strandpromenaden, va ute och gick en timme. Väldigt skönt att
röra på sig, men det va ganska kallt ute.


feb 09
                                                 Maja

feb 09     feb 09

När vi kom in igen så värmde jag mat från igår till lunch och satte på ytterligare en Beck film, "The money man". Men när jag ätit klart så somnade jag i soffan och vaknade när eftertexten nästan va slut.
Såg lite på tv innan jag gick ut med Maja, mötte Johan som kom med bussen och lekte lite i snön.
Nu sover Johan i soffan och jag funderar på att laga mat till oss. Blir nog stekt falukorv och spagetti, lätt men gott.

Kommentarer
Postat av: TiGr

Mihi jag har oxå lagat stekt falukorv idag, fast potäter o sås till.. fast jag tappa pepparkaret i såsen.. så pappa skratta o gjorde ny..

2009-02-17 @ 18:10:17
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Nea

Maja ?? Vems vovve, eran?

2009-02-18 @ 02:00:40
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback