Helt slut...

Idag har jag varit hur trött som helst, ryggen och höften har gjort ont och huvudet spränger. Hade helst velat ligga kvar i sängen imorse, men jag va tvungen att gå till dagiset. Först hittade jag inte nycklarna, sen började det snöa och så va bussen sen så det va ingen bra början på dagen. Kom fram till dagiset och det va rätt lugnt tills vi skulle gå ut, ute va det alla barnen på våran avdelning + alla barnen på andra avdelningen som vi skulle ta hand om för dom skulle ha planering där. Det va mycket gnäll, vantarna åkte av och barnen blev kalla och så skulle alla ha samma pulka.
När jag kom hem vid 3 la jag mig i sängen och somnade väldigt fort, sov tills Johan kom hem vid 5.

Har städat ur våran gamla lägenhet och fixat iordning lite småsaker i nya, men det är fortfarande mycket som inte är klart. Men nu orkar jag inte mer idag, får se om jag orkar gå till dagiset imorn, känns som ja börjar bli sjuk.. Kanske stannar hemma och börjar ställa upp saker i bokhyllorna istället. Men nu ska jag och Johan gå ner och handla lite mat, sen tänker jag inte göra något annat än att sitta framför tv.n resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback