Helgen

Orkar inte skriva så mycket nu, jag och Johan har städat ur Nea och Martins gamla lägenhet idag. Började kvart i 3 och blev klara halv 8 typ. Men nu är allt väldigt rent och listerna längst ner på väggen är vita igen :P
Har dammsugit och skurat hela dagen så nu är händerna helt ömma. Ska bli skönt med en varm dusch och sen kanske lite nyponsoppa framför one tree hill :)
Imorn kommer Johans pappa hit och hjälper oss att bära upp dom tunga sakerna från våran gamla lägenhet.

Igår va vi på revy i Ed :) Väldigt bra och rolig var den!! Carro, Sebbe och Marina va med och dom va jätteduktiga!! Det va såklart många fler med, men inga som jag känner. Tänkte lägga upp lite bilder från det, men det får jag ta imorn istället.

Nu ska jag ställa mig i duschen och sen ta en stor kopp av nyponsoppan som Johan håller på att göra :) Sen blir det sängen så man orkar till dagiset imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback