Första lovdagen!

Har vart en trevlig dag!! Lisa kom och hämtade mig och Maja vid 11, åkte till ica och köpte semlor och sedan åkte vi upp till hennes lägenhet. Den var liten, mysig och väldigt fin! Diskuterade bra och dåliga saker med att flytta hemmifrån och hur stor skillnad det är på hyresvärdar. Fikade på semlorna och satt och pratade om allt möjligt, längesen vi hittade på något nu, måste bli oftare!
Sen åkte vi hem till mig, Lisa kollade runt i lägenheten och sen hamnade vi i soffan och satt och pratade :) Efter en stund (då va klockan redan 3) kände jag att jag va hungrig. Så vi gjorde spagetti och falukorv och så vispade Lisa ihop en kall sås på det som jag hade hemma. Satte på en Beck film, "Flickan i jordkällaren" som vi åt till. Lisa gillar Beck filmerna lika mycket som jag gör så vi bestämde att vi skulle ha en beck-dag snart, se så många beck filmer vi hinner :)

Lisa åkte lite innan 5 för hon skulle jobba, sen kom Johan vid 5 och somnade i soffan ^^ Jag gick ut med Maja och när jag kom in så såg vi på one tree hill. Lite senare lagade Johan mat, potatis & köttfärsgratäng, jättegott!!! Såg på "Familjen annorlunda" och sen gick vi ut med Maja.
Ska snart sova tror jag.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback