Bra med hund!

Det är väldigt bra att ha hund egentligen, för då tvingas man att gå promenader varje dag. Vaknade imorse vid 8 och gick ut med Maja, Johan sov fortfarande när jag kom tillbaka. Så jag väckte honom så gjorde vi frukost, kokade ägg och stälde fram smörgås ute vid tv.n. "Såg på Patrik 1,5". Den va ganska bra faktiskt :)
Efter filmen gick jag en sväng med Maja igen :) Innan jag fastnade lite framför datan, Johan började greja ute i köket med det sista som vi inte fått iordning än.
Sen ringde mamma och frågade om vi skulle med på en promenad ner till strandpromenaden. Hon och Emma skulle gå så jag, Johan och Maja gick med. Nu har jag ställt upp böcker, filmer och skivor i bokhyllorna och Johan har fixat lite med öl och vinglasen.

Satte mig vid datan för att skriva ett inlägg på bloggen och Maja kom direkt och ville upp i knät :P Så nu sover hon. Ska väl fortsätta att göra iordning i lägenheten, ska iväg och handla för veckan snart oxå.


Kommentarer
Postat av: TiGr

håller med dig, jag hade gärna haft en vovve att gå ut o gå med o slippa gå ensam

2009-02-15 @ 21:12:01
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback