Bilder från kvällsåkningen

Nu har alla vaknat, eller vi vaknade väl för 2 timmar sen vid 8. Men nu har vi ätit frukost och sitter framför tv.n lite. Är väldigt trött i hela kroppen, blir trött av att åka skidor hela dagen när man är gravid. Dessutom har jag fått ont i höften igen... Fick de förra året när vi åkte skidor oxå :( Vi ska väl ut och åka skidor om en stund tror jag, men det är skönt att inte stressa, har ju faktiskt hela dagen på oss.

Tänkte lägga upp lite bilder från kvällsåkningen igår, jag, Johan & Emil va på hundfjället igår kväll och åkte. Det va skoj, men jag blev hur trött som helst. Hade kanske vart bättre för min kropp att vara kvar hemma med Carina & Gerd, men det är mysigt att åka på kvällen.


Kvällsåkning på hundfjället


Johan på kvällsåkning :)


Åkte i 1½ timme ungefär, sen satte jag mig och vilade medans Johan &
Emil åkte sista åket.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va gött det ser ut! Vill också vara där, fastän jag hatar skidor! haha :) Don´t broke a leg in your hand Sofia! :D haha

2009-02-24 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback