Alla hjärtans dag

Idag vaknade jag vid halv 9 och Johan sov fortfarande så jag läste en stund tills han vaknade. Sen låg vi kvar i sängen och myste en stund innan vi gick upp och gjorde frukost som vi åt framför One tree hill.
Sen duschade vi och gjorde oss iordning, pappa, Frida & Sara kom och lämnade Maja och hämtade oss vid 1 så åkte vi till Göteborgsoperan och mötte farmor, farfar, min faster och kusin. Såg på Marry Poppins, va faktiskt ganska bra :) Sen när den va klar vid 6 gick vi och åt på en restaurang, jag åt något kött, friterad potatis och sås. Passade på att ta det dyraste ^^ 265 kronor kostade min mat. Sen delade jag och Johan på en efterrätt med glass och maräng.
Blev en trevlig dag faktiskt, och farfar lyckades hålla sig från att säga något otrevligt till någon. För en gång skull..
Men iaf grattis farmor på 65 års dagen.

Nu ska jag och Johan se på One tree hill :) Maja somnade på mattan.

Kommentarer
Postat av: Bus

åh,låter som en supermysig da! :)

Skönt att din farfar var lugn!

klart man skall ta de dyraste om någon bjuder ^^

Hur länge skall ni passa maja ?

2009-02-16 @ 17:58:44
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback