Öppna förskolan två dagar i rad

Igår hade jag inte planerat någonting under dagen, tänkte att jag kanske kunde städa lite om Lucas inte blev för rastlös. Men så messade Melissa och frågade om jag & Lucas ville följa med henne och Vincent till öppna förskolan. Vad väljer man, städa lägenheten eller gå till öppna förskolan? Klart man väljer öppna förskolan :)
Så jag tog en snabbdusch, gjorde mig iordning och bäddade ner Lucas i vagnen och gick sedan ner och mötte Melissa & Vincent på stan. Vi mötte även Nora & Neo, dom skulle oxå till öppna :)


Lucas sitter själv!! :)



Nu ska vi snart till öppna förskolan igen :) Ska göra mig iordning lite och sen ska vi gå ut i det fina vädret! Blå himmel och sol, skönt! :D


Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge där :)

2009-12-01 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback