Måndag

Idag har vart en lugn dag. Jag och Lucas har vart hemma och busat & myst. Han vill inte ligga ner, utan han vill stå typ heja tiden så jag är trött i armarna nu ;) När Johan kom hem så åkte vi ut till Kära barn och kollade på vagnar, men vi hittade ingen som vi fastnade för. Efter det åkte vi till maxi för att handla blöjor, träffade Melissa, Vincent och Markus som oxå skulle handla. Vi köpte blöjor, dessutom hamnade det en del saker till i vagnen på vägen till kassan. En låda clementiner, julmust och julskinka fick göra blöjorna sällskap i påsen.

Så nu ikväll har Johan fixat julskinka :D Skulle även ha bakat pepparkakor men vi kom på att vi inte hade några formar, så jag får köpa de imorn. Imorn blir det dessutom Öppna förskolan :)


Nu ska vi sova, God natt!

Kommentarer
Postat av: floosan- TÄVLING PÅGÅR

¨åh va gott jag längtar såå efter julskinkan

2009-12-08 @ 14:33:05
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Malin Lindgren

Kul att han kan stå, med viss hjälp kanske hehe :), det måste vara roligt och få se och vara med när han utvecklas så mycket!

Vi ska åka till mormor och morfar och baka pepparkakor på söndag, det är verkligen julmys =)

Hoppas ni får mycket julmys imorgon på öppna förskolan! <3

2009-12-08 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback