.

Igår var jag och Lucas på öppna förskolan :) På vägen dit köpte jag en sallad på cactus som jag åt på öppna. Gjorde färdigt grunden till julkorten, så det bara var att limma på ett kost sen. Efter det var det sångstund.
Vid 3 var Lucas helt slut så jag bäddade ner honom i vagnen, ungefär samtidigt hade Vincent somnat hos Melissa så hon la honom i vagnen och så gick vi ner till stan en sväng :) Både Lucas och Vincent fick nya kläder.





Nu ska vi snart gå ner till stan, ska träffa Becka :) Var ett tag sen vi hittade på nåt nu, men igår messade hon och frågade vad jag skulle göra idag vid halv 3. Så vi bestämde att vi skulle gå på stan en sväng och äta lite mat. Så nu ska jag packa skötväskan och göra mig iordning.



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Men herre oojjj, vilket charmtroll du har i headern! Så jäkla toksöt!!!!!! smälter Hmmm...inte ens en månad äldre än min yngsta gosse, kul! Så otroligt söt han är, din Lucas, när han skrattar så fint där i headern. Ojoj :)



Uppmärkasammade förresten att du medverkar i en del tävlingar, då kan jag tipsa dig såhär inför jul - jag har flera tävlingar just nu i min blogg, varierande och roliga, skönhetsprodukter etc. Kolla in denna sida:



http://emmalou.myshowroom.se/tavlingar/



Ha en fortsatt skön lillördag ;) Kramar.

2009-12-02 @ 14:23:15
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback