Dan före dopparedan

Dagen före julafton var jag och Lucas på stan och torp med mamma, Emma & Sara. Dom var inte klara med sina julklappar, men det var jag som tur va! Så jag slapp springa runt och köpa massa saker, men trots att jag var klar så fick jag med mig en julklapp till till Johan och så fick Lucas en present till. Även om det var mycket folk på både stan och torp så var det lite julmysigt, blir ju lite julstämning med alla människor som springer runt som yra hönor för att hitta dom sista julklapparna. För trots allt så är det ju ofta någonting som man behöver fixa i sista stund.

På kvällen var vi hemma hos mamma & Emma och åt mat, såg på uppesittarkväll med Lotta, bakade julgodis och slog in dom sista presenterna. Mys!







Lunch på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback