Fredag 21/8

Tänkte uppdatera lite om dagarna som gått, har inte haft tid att sätta mig och skriva på bloggen tidigare.

I fredags så var jag och Lucas hemma på dagen, det var en sån dag då Lucas bara va nöjd så länge han låg hos mig. Så fort jag la ner honom så blev han arg. Jag hade tänkt plocka undan lite i lägenheten och duscha men det tyckte inte Lucas att jag skulle göra. Så förmiddagen spenderades i soffan framför O.C med Lucas på magen, väldigt mysigt! Men sen la jag honom i våran säng och så la jag mig bredvid honom och så somnade vi båda två. Tror jag sov 1½ timme, det va första gågnen jag sov mitt på dagen samtidigt som Lucas. Finns alltid så mycket annat som behöver göras när Lucas sover. Men när jag vaknade igen så sov Lucas fortfarande så då passade jag på att ta en snabbdusch och äta lite yoghurt.






På eftermiddagen när Johan kom hem så sminkade jag mig och plattade håret innan vi åkte ut till mormor & morfar vid 7. Dit kom även mamma, Emma Frida, Sara och Emmas föräldrar Eva-Gunilla och Roland som va på besök ända från Piteå. :)
Dom bjöd på kyckling & pasta och till efterrätt fick vi paj. Gott!


Roland & Frida


Lucas


Eva-Gunilla & Roland


Johan, morfar & mamma


Mamma & Emma


Lucas med pappa & mormor




Max fyllde 3 år så han fick köttbullar, kyckling & pasta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh såå fina bildeR:P

2009-08-24 @ 16:34:24
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback