Tillbaka efter ett litet uppehåll

Nu har jag inte skrivit på väääldigt länge, har väl gått 3½ vecka sedan jag uppdaterade sist. Har väl inte hänt så speciellt mycket.

Är inne i vecka 30 nu i graviditeten, 29+2. Så nu är det inte jättelångt kvar :) 74 dagar till beräknad förlossning!
Vagnen som vi beställde har kommit nu, eller den kom för 3 veckor sen men ^^ Sen har vi vart på ikea oxå, tillsammans med mamma, Emma, mormor & morfar. Fick en spjälsäng och madrass av mamma & Emma, Tack! Jag och Johan köpte spjälskydd, kudde, täcke och badbalja :) 
Har även vart på torp och köpt 6 bodys och 1 par byxor till. 

Nu till lite saker som har hänt dom senaste veckorna.
Jag gjorde nationella prov i svenska B i början av april, fick 7 av 8 på den. 
Den 4 april kom jag & Johan och Johans föräldrar och lillebror till mamma & Emma, vi åt god mat och spelade spel :)

Skönt med påsklov vecka 15!
Hade en tid på mvc den 8 april, allt såg bra ut!
Blev mycket påskmat, fredagen på lovet åt vi mat hos Johans familj :) Lördagen åkte jag, mamma & Emma ut till Agneta, Peter, Lisa & Elin för att äta mat och ha paketleken. Mormor, morfar, Andreas och Peters föräldrar va oxå där.
Johan åkte till Elmia på bilmässa istället. Passade även Maja under lovet medans pappa, Frida & Sara va och åkte skidor.

Måndagen den 13 April har jag & Johan vart tillsammans 2 år! <3

Den 14 april åkte jag & Johan och kollade på 2 lägenheter, i samma hus som Lisa bor i :) Tittade på två 2or.
Den ena som va nyrenoverad i köket var väldigt fin! Mindre än våran 3a, men mycket finare och billigare.
Tackade ja till den dagen efter. Så nu kan vi flytta den 1 maj.

Fredagen den 17 april bjöd mormor & morfar med mig, Johan, Lisa, Martin, Elin, Agneta, Peter, Andreas, Frida, Sara, Mamma & Emma till kvarterskrogen, åt god mat och hade trevligt!

Denna veckan som är nu har det inte hänt så mycket, igår va jag och Johan iväg för att träffa Laine som har hand om Ung förälder grupp. Så nu har vi fårr tider för när träffarna är :) Den första kommer vara den 11 maj.
Ska bli väldigt kul!
På eftermiddagen grillade vi på strandpromenaden med mamma & Emma :) Innan Johan åkte till Ed.

Idag mår jag sådär, är fruktansvärt trött. Sov inte så bra inatt, ena stunden va det för varmt och andra stunden va det kallt. Dessutom va jag stel och öm varje gång jag vände på mig. Så idag blir det nog en lugn dag.
Johan är på arbetsintervju på Sykes i Ed... Den börjar nu klockan 10, får väl hålla tummarna lite iaf, även om jag inte är så förtjust i att han kanske ska jobba i Ed. Men vi behöver ju en inkomst så det finns väl inte så mycket att välja på.

Nu har jag skrivit lite om veckorna som gått, har även tagit en del bilder som jag hade velat lägga upp.. Men jag hittar inte sladden till kameran :(

Om en vecka fyller jag 19 ^^

Ha det bra!
Kramar

Kommentarer
Postat av: TiGr

alltså blir det nått? när du fyller ?

2009-04-23 @ 10:22:48
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback