Underbara vår!

Blev ingen lugn dag igår direkt, men en väldigt trevlig och mysig dag blev det :)
Började med att messa Sandra för att fråga om hon ville gå en promenad med mig & Max, men hon skulle till skolan vid 12. Så då messade jag Lisa, trodde att hon skulle jobba men jag hade tur, hon va ledig :) Så vi bestämde att vi skulle ses nere i stan vid 12 för en fika.

Gjorde mig iordning och gick en liten sväng med Max innan jag gick ner till stan. Bestämde att vi skulle fika på rådhuscafét, beställde varsin ost fralla och satte oss ute i solen :) Satt där och pratade ett par timmar, köpte även varsin glass efter en stund.
Gick sedan ner och kollade lite i affärer innan Lisa gick hem vid halv 4.

Kom på att Sandra slutade halv 4, så jag ringde henne och frågade vad hon skulle hitta på.
Mötte henne vid willys, handlade lite och tog bussen hem. När jag kom hem gick jag en sväng med Max innan jag fixade lite mat.
Vid 5 gick jag, Sandra & Max ner till strandpromenaden, gick en bit där och sen satte vi oss i solen en stund :)
Mysig promenad <3

strandpromenaden 23/4 09
Snyggingen sandra <3


Sandra blåste såpbubblor :)

strandpromenaden 23/4 09
Max <3

Alla bilderna har Sandra tagit!
(Hoppas det va okej att jag lånade dom, eftersom min sladd till kameran är borta)

Kommentarer
Postat av: TiGr

ingen fara att du tog dem :)

haha det var sjukt mysigt <33

2009-04-26 @ 15:18:47
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback