The studio

Igår åkte jag, mamma, Frida och Sara till göteborg. Skulle bli sminkade och fotograferade :) Frida blev hämtad först av en tjej för att bli sminkad, sen kom det en kille och hämtade mig, lite häftigt att bli sminkad av en kille. Sist hämtade dom mamma & Sara. Sen fick vi fixa håret lite själva om vi ville inna vi skulle bli fotograferade. Frida och mamma blev fotade av en kille som hette Mattias och jag & Sara blev fotade av en kille som hette Jimmy. Fotografen sa hela tiden hur man skulle stå eller sitta och hur man skulle ha händerna så det behövde man aldrig tänka på själv ^^ Väldigt duktig va han!

Tog bilder stående & sittande mot olika färgade väggar, tog bilder mot en spegel, men det roligaste va nog att ta bilder samtidigt som man stod framför en stor fläkt :) Tog även en gruppbild på alla 4.
Sen fick vi kolla igenom alla bilderna på en dator och välja ut vilka vi ville köpa. Det va ganska dyrt att köpa bilderna, jag köpte två på mig och det kostade 550 kr. Mamma köpte en gruppbild och en på Sara och Frida köpte 2 på sig.


Första bilden som jag köpte på mig. (Magen syns lite ^^)


Andra bilden på mig.


Min snygga syster Frida!


Min snygga syster Sara!


Gruppbilden!

En väldigt rolig kväll!
Skulle lätt göra det igen om jag hade möjligheten!

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

FINA bilder!=)

2009-04-30 @ 00:18:51
Postat av: TiGr

kanske inte sådär proffsig sminkning, men bilderna va la helt okej

2009-04-30 @ 16:15:43
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: Bus

Snygga snygga bilder!

2009-05-01 @ 18:17:47
URL: http://beckanbus.blogg.se/
Postat av: Johanna Krantz

Vilken söt mage du har fått! :)Grattis igen!

2009-05-04 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback