Helgen

Fredagen blev en härlig dag på strandpromenaden med Johan, Sandra, Becka och Max :)
Satt och pratade i solen ett par timmar och köpte glass :) Sen flyttade vi oss till ett annat ställe där det inte blåste så mycket, låg och solade där en stund och Sandra blåste såpbubblor ^^

På lördagsmorgonen åkte jag & Johan till Ed, gick på marknaden och kollade lite. Fikade hos Johans mormor och morfar :) Sen köpte vi 2 bodys och en mjukiströja och mjukisbyxor till bäbisen :)
På eftermiddagen åkte jag till Uddevalla igen, Johan skulle ut och festa med sina kompisar och jag skulle träffa Lisa och Malin. Vid halv 7 mötte jag dom vid kvantum och så åkte vi hem till Lisa och lagade tacos :) Såg på robinson till maten, sen tog vi fram godis och chips och satte på Vingar av glas.
Gick hem vid 12.

Två mysiga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback